Har du åkt tunnelbana den här veckan har du kanske sett oss, våra menyer och Henrik på ett par stationer? För första gången syns vi i riktigt stort format. Det ska bli spännande att se om vi får lov att underlätta vardagen för fler stockholmare!

Har du åkt tunnelbana den här veckan har du kanske sett oss, våra menyer och Henrik på ett par stationer? För första gången syns vi i riktigt stort format. Det ska bli spännande att se om vi får lov att underlätta vardagen för fler stockholmare!