Jag tycker som de flesta att det är härligt att vara ledig men när vardagen närmar sig efter sommaren tycker jag att det känns skönt att komma in i vardagen så smått igen. Att vara tillbaka på jobbet och komma in i rutinerna. Jag hoppas dock att vi kan få lite mer sommarvärme, så vi får njuta av härliga augustikvällar.
Som ni kanske märker här i vår Food Court älskar jag att grilla! Ni hittar massor av tips och recept här, mycket är samlat under ”Henriks bästa grilltips” eller gå in i Receptbanken och sök. En klar favorit är helgrillad fläskstek med riktigt knaprig svål, mums!
Varma hälsningar Henrik



